Kurban Bayramı kutlanıyor

KIRIKKALE (AA) - Yahşihan ilçesinde Kurban Bayramı dolayısıyla bayramlaşma töreni düzenlendi.Belediyede düzenlenen bayramlaşmada, Belediye Başkanı Ahmet...

KIRIKKALE (AA) - Yahşihan ilçesinde Kurban Bayramı dolayısıyla bayramlaşma töreni düzenlendi.

Belediyede düzenlenen bayramlaşmada, Belediye Başkanı Ahmet Sungur, ilçe halkıyla bayramlaşarak, çocuklara bayram harçlığı verdi.

Bayramlaşmaya katılan vatandaşlarla yakından ilgilenen Sungur, programa katılanlara teşekkür etti.

Sungur, bayramların birlik ve beraberlik için önemli günler olduğuna dikkati çekerek, tüm İslam aleminin Kurban Bayramı'nı kutladı.

Bayramlaşmanın ardından katılımcılara ikramda bulunuldu.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu