Kulu'da "sağlıklı yaşam" yürüyüşü düzenlendi

KONYA (AA) - Kulu'da İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından "sağlıklı yaşam" yürüyüşü düzenlendi.Mevlana Parkı’nda, sağlıklı yaşam için farkındalık...

KONYA (AA) - Kulu'da İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından "sağlıklı yaşam" yürüyüşü düzenlendi.

Mevlana Parkı’nda, sağlıklı yaşam için farkındalık oluşturmak amacıyla gerçekleştirilen yürüyüşe, Kulu Kaymakamı Ali Edip Budan, Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Küçükçelik, İlçe Sağlık Müdürü Önder Aydemir, protokol üyüleri ve kamu çalışanları katıldı.

Kaymakam Budan, yaptığı açıklamada, hayatın içine hareketi ve sporu katmak için farkındalık oluşturduklarını belirterek, "Vatandaşlarımızın bu konuda dikkatlerini çekmek için bir faaliyette bulunuyoruz. Obezite ve kronik hastalıklarla mücadele kapsamında hareketin, insan sağlığı için çok önemli olduğunu unutmamalıyız." diye konuştu.


Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL