Kulu’da muhtarlarla istişare toplantısı

Konya'nın Kulu ilçesinde mahalle muhtarları ile istişare toplantısı yapıldı.

Belediye Kültür Merkezi çok amaçlı konferans salonundaki toplantıya Kulu Belediye Başkanı Abdurrahim Sertdemir, başkan yardımcıları, kurum müdürü ve amirleri, siyasi parti ve sivil toplum kuruluşları temsilcileri ile 46 mahalle muhtarı katıldı.

Toplantıda, Kulu genelinde mahallelerde devam eden çalışmalarla ilgili bilgiler verildi, mahalle muhtarlarının sorun ve talepleri dinlendi. İstişare toplantılarının "huzur içinde daha yaşanabilir bir Kulu" hedefiyle devam edeceği belirtildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

KONYA Haberleri

Isparta’daki Feci Kazada Hayatını Kaybeden İki İsim Son Yolculuğuna Uğurlandı
KONYA'NIN BAHÇESİ KAPILARINI AÇTI
KONYA'DA ACI VEDA
KONYA ŞİMDİ YAZA GİRİYOR
KONYA BU ÇOCUKLARIN PEŞİNDE