Kulu’da İstiklal Marşı’nı güzel okuma yarışması yapıldı

Konya'nın Kulu ilçesinde "İstiklal Marşı'nı Güzel Okuma Yarışması" yapıldı.

Kulu İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından ilkokul ve ortaokul öğrencileri arasında "İstiklal Marşı'nı Güzel Okuma Yarışması" düzenlendi.

İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Konferans Salonunda düzenlenen yarışma öncesi konuşan Kulu İlçe Milli Eğitim Müdürü Hacı Bakırtaş, yarışmaya katılan tüm öğrencilere teşekkür ederek, başarılar diledi. İlçedeki okullardan çok sayıda öğrencinin katıldığı yarışmada, jüri üyeleri öğrencileri ses tonu, vurgu, diksiyon ve sahne duruşu gibi kriterler üzerinden değerlendirdi.

Yarışmada, ilkokullarda Cumhuriyet İlkokulu, ortaokullarda Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu birinci olurken, dereceye giren ve katılan tüm öğrencilere çeşitli hediyeler verildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?