Edinilen bilgiye göre, Kemaliye Mahallesi'nde bir evden iki adet cep telefonunun çalınması olayına karıştığı iddia edilen Ömer A. (23), gözaltına alındı.
Zanlı, polisteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Zanlının, olayda kullandığı tornavida dişlilerinin penceredeki zorlama izleriyle örtüştüğünün belirlendiği bildirildi.