Kulu heyeti, Vali Doğan'ı ziyaret etti

Kulu Kaymakamı Erkaya Yırık ve Belediye Başkanı Ahmet Yıldız, Konya Valisi Aydın Nezih Doğan'ı makamında ziyaret etti.

Ziyarette, İl Genel Meclis Üyeleri Hacı Alıcı, Ömer Ölçer, Mustafa Tuncay, AK Parti Kulu İlçe Başkanı Ali Küçük ve belde belediye başkanları da bulundu.

Vali Doğan, heyette bulunanlardan Kulu hakkında bilgi aldı. Tekirdağ Valisi olduğu dönemde Avrupa'da bir seminere katıldığını ifade eden Doğan, ''Burada 3 tane genç katılımcıyla tanıştım. Bu gençler İsveç'te bir sivil toplum kuruluşu üyesi olduklarını ve toplantıya gözlemci olarak katıldıklarını belirtti. Gençlere nereli olduklarını sorduğum zaman, üçünün de Kululu olduğunu öğrendim'' dedi.

Belediye Başkanı Yıldız, ilçenin konumu, istek ve ihtiyaçları hakkında Doğan'a bilgi verdi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?