Kulu camilerinde Filistin için dua

Konya'nın Kulu ilçesinde tüm camilerde cuma namazı sonrası İsrail'in saldırısı altında olan Filistin halkı için dua edildi.

İsrail'in Filistin'e karşı saldırılarına karşı Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş, sosyal medya hesaplarından yaptığı çağrı sonrası Konya'daki camilerde de cuma namazı sonrası Filistin halkı için dua edildi.

Bu çerçevede Kulu ilçesinde de tüm camilerde Filistin halkı için dua edildi.

Cuma namazının ardından verilen vaazda birlik ve beraberliğin öneminden bahsedildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

KONYA Haberleri

MERAM'DA YEŞİL FEST
KONYA'DAN DEV TEKNOLOJİ HAMLESİ
YATIRIM STARTI VERİLDİ
TYB Konya’da Edebiyat Şöleni: Tanpınar ve Yahya Kemal Paneli
SABAH ARACINIZI BÖYLE BULABİLİRSİNİZ