"Kullanmadım" dediği ByLock'a 2 bin kez erişim sağlamış

Şanlıurfa'da FETÖ/PDY soruşturması kapsamında yargılanan ve "bir yılda yaklaşık 2 bin kez erişim sağladığı" belirlenen ByLock'u kullanmadığını öne süren sanığa, 6 yıl 10 ay 15 gün hapis cezası verildi

ŞANLIURFA (AA) - Şanlıurfa'da, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) soruşturması kapsamında yargılanan eski kamu işçisi, 6 yıl 10 ay 15 gün hapis cezasına çarptırıldı.

Şanlıurfa 6. Ağır Ceza Mahkemesindeki duruşmaya, tutuklu sanık Mahmut Bike ile avukatı katıldı.

Mahkeme başkanı, ByLock kullanıcısı olduğu belirlenen sanığın, programa bir yılda yaklaşık 2 bin kez erişim sağladığının tespit edildiğini belirtti.

Cumhuriyet savcısı, mütalaasında, sanığın ByLock kullanıcısı olması ve kuvvetli delil durumu dikkate alınarak cezalandırılması ve tutukluluk halinin devamını talep etti.

Son sözü sorulan Mahmut Bike, ByLock kullanmadığı ve suç işlemediğini iddia ederek, beraatini istedi.

Mahkeme heyeti, sanığa, "silahlı terör örgütüne üye olma" suçundan 6 yıl 10 ay 15 gün hapis cezası vererek, tutukluluk halinin devamına hükmetti.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?