KTO Karatay Üniversitesi çalışanlarına ödül

KONYA (AA) - Konya Ticaret Odası (KTO) Karatay Üniversitesi Destek Hizmetleri Koordinatörlüğü Birimi çalışanlarına ödül verildi.KTO Başkanı Selçuk...

KONYA (AA) - Konya Ticaret Odası (KTO) Karatay Üniversitesi Destek Hizmetleri Koordinatörlüğü Birimi çalışanlarına ödül verildi.

KTO Başkanı Selçuk Öztürk, KTO Karatay Üniversitesi Sosyal Tesisleri'ndeki törende, birimde fedakarca görev yapan personellerin okulun başarısında büyük emeği ve payı bulunduğunu söyledi.

Destek Hizmetleri Koordinatörlüğü çalışanlarının her zaman fedakarca çalıştığını belirten Öztürk, "Üniversitemiz özverili personelleriyle hedeflerini gerçekleştirme yolunda hızla ilerliyor. Yaptıkları fedakarlıklardan dolayı tüm personelimize teşekkür ediyoruz." dedi.

Konuşmaların ardından ödüller, Öztürk, Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürü Emrah Keleş, Sosyal Güvenlik Kurumu İl Müdürü Murat Mustafa Yavuz ve üniversite Genel Sekreteri Hüseyin Ergun tarafından dağıtıldı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu