İhracatı Geliştirme Etüt Merkezi (İGEME) ile Konya Sanayi Odası (KSO) tarafından 18 Haziranda ''Dış Ticarette Gümrük Uygulamaları Ve Cezai Hükümler'' konulu eğitim programı düzenleneceği bildirildi.
Konya Sanayi Odası'ndan yapılan yazılı açıklamada, KSO konferans salonunda gerçekleştirilecek olan eğitim programında, gümrük modernizasyonuna geçiş, ihracat ve ithalatta düzenlenen evraklar ve uyulması gereken kurallar, gümrük mevzuatına göre ihracat ve ithalattaki cezai işlemler ve uygulamalar gibi konularda bilgi verileceği belirtildi. Açıklamada, eğitim programına katılmak isteyenlerin bu akşam 17:30'a kadar KSO'ya başvuruda bulunması gerektiği kaydedildi.