KSL sporcularından 2 üçüncülük

İstanbul'da düzenlenen Koza Wos Kort Tenisi Turnuvasında +16 Yaş kategorisinde Konya Spor Lisesi öğrencisi Muhammed Erbek, Erkeklerde Türkiye üçüncüsü oldu.

 

İstanbul'da düzenlenen Koza Wos Kort Tenisi Turnuvasında +16 Yaş kategirisinde Konya Spor Lisesi öğrencisi Muhammed Erbek, Erkeklerde Türkiye üçüncüsü oldu. Turnuvada kadınlar kategorisinde yarışan okul öğrencisi Rümeysa Bal da Türkiye 3’ncüsü olarak bronz madalyanın sahibi oldu

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler