Krom ocağında kaya düştü: 1 ölü, 1 yaralı

ADANA (AA) - Adana'da krom ocağında üzerlerine kaya düşen 2 işçiden biri öldü, diğeri yaralandı. Alınan bilgiye göre, Aladağ ilçesi Söğüt mevkisindeki...

ADANA (AA) - Adana'da krom ocağında üzerlerine kaya düşen 2 işçiden biri öldü, diğeri yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Aladağ ilçesi Söğüt mevkisindeki bir krom ocağındaki çatlak kontrolü sırasında işçilerin üzerine kaya düştü.

İşçilerden Saim Erdem (39) olay yerinde hayatını kaybederken, Koca Kaya (60) ise yaralandı.

Yaralı işçi, 112 Acil Servis ekipleri tarafından Adana Şehir Hastanesi'ne kaldırıldı.

Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.


AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?