'Köyden şehre göçün sorumlusu AKP'

MHP Konya Milletvekili Mustafa Kalaycı, beldelerin nüfusundaki azalmanın baş sorumlusunun AK Parti olduğunu iddia etti.

Kalaycı yaptığı yazılı açıklamada, nüfusu 2 binin altına düşen belediyelerin kapatılacağını hatırlatarak, Konya'da 106'sı belde 4'ü de ilk kademe olmak üzere 110 belde belediyesinin kapatılacağını savundu.

AK Parti'nin hiçbir gerekçeye dayanmadan belediyeleri köye dönüştürdüğünü iddia eden Kalaycı, şunları kaydetti:

 

''Konya AK Parti'nin başarısız, bereketsiz ve beceriksiz yönetimi nedeniyle kötü ekonomik gidişatın etkisinin yanı sıra, ihmal edilmişliğin faturasını da ağır bir şekilde ödemektedir. AK Parti hem beldelerimizin gelişmesini sağlayamadığından göç nedeniyle nüfuslarının azalmasına neden olmuş, hem de nüfusları azaldı diye belediyelerini kapatarak hemşehrilerimi belediye hizmetinden mahrum bırakmaktadır.''

Kalaycı, şehre göçün önlenememesinin ve beldelerdeki nüfusun azalmasının sorumlusu olarak AK Partiyi gösterdi.

Memleket

 

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?