Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, Muğla Köyceğiz’de çıkan orman yangınının kontrol altına alındığını açıkladı.
Bakan Pakdemirli, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Muğla Köyceğiz yangını kontrol altına alındı. Soğutma çalışmalarımız devam ediyor” ifadelerini kullandı.
Köyceğiz'deki orman yangını kontrol altına alındı! Soğutma çalışmaları sürüyor
Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, Muğla Köyceğiz’de çıkan orman yangınının kontrol altına alındığını belirterek, soğutma çalışmalarının devam ettiğini açıkladı
İlk yorum yazan siz olun
Gündem Haberleri
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU