Köyceğiz’de tabiatı koruma eğitimi verildi

Muğla'nın Köyceğiz ilçesi İmam Hatip Ortaokulu ve Köyceğiz Ortaokulu öğrencilerine "tabiatı koruma, biyoçeşitliliğin önemi ve biyokaçakçılık konularında...

Muğla'nın Köyceğiz ilçesi İmam Hatip Ortaokulu ve Köyceğiz Ortaokulu öğrencilerine "tabiatı koruma, biyoçeşitliliğin önemi ve biyokaçakçılık konularında eğitim verildi.

Doğa Koruma ve Milli Parklar Köyceğiz Şefliği personelleri tarafından tabiat eğitimi çerçevesinde Köyceğiz İmam Hatip Ortaokulu ve Köyceğiz Ortaokulu 5., 6. ve 7. sınıf öğrencilerine " Tabiatı Koruma, Biyoçeşitliliğin Önemi ve Biyokaçakçılık" konularında eğitici sunum gerçekleştirdiler. Türkiye'deki ve Ege bölgesindeki biyoçeşitliliğin, tabiatın çok hassas dengeler üzerine kurulu olduğunun ele alındığı eğitimde, dengenin bozulmamasının herkesin ortak çalışması ve bu konuda bilinçlenmesiyle sağlanacağı vurgulandı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı