Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, yaptığı yazılı açıklamada, yol düzenleme çalışmalarının ramazan ayında da aynı tempo ile devam ettiğini belirtti.
Yol genişletme çalışmalarının belediye vatandaş işbirliği ile yürütüldüğünü ifade eden Tuzcuoğlu, şunları kaydetti:
''Köyceğiz Mahallesi'nde çok kronik bir cadde olan Köyceğiz Caddesi'nde yol genişletme çalışmalarına başladık. Yolun ilk etabını bu yıl bitireceğiz, kalan kısmını da önümüzdeki yıl bitirerek, hizmete açacağız. Çalışmalar tamamlandığında Dere ve Köyceğiz mahallelerinin ulaşımında çok büyük rahatlama olacak.''
Memleket