Kovalamaca sonucu yakalanan araçtan kaçak sigara çıktı

Adana'da polis ekipleri, kovalamaca sonucu durdurduğu hafif ticari araçta 14 bin 100 paket kaçak sigara ele geçirdi

ADANA (AA) - Adana'nın merkez Seyhan ilçesinde hafif ticari araçta 14 bin 100 paket kaçak sigara ele geçirildi, sürücü gözaltına alındı.

İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesine bağlı Güven Tim Büro Amirliği ekipleri, Mıdık Mahallesi'nde şüphelendikleri 01 BYR 30 plakalı hafif ticari aracı durdurmak istedi.

Sürücü, polis ekiplerinin "dur" ihtarına uymayarak kaçmaya başladı. Ekipler, kovalamaca sonucu aracı durdurarak sürücü K.M'yi gözaltına aldı.

Araçta yapılan aramada ise 14 bin 100 paket kaçak sigara ele geçirildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL