Kovalamaca sonucu durdurulan otomobilden uyuşturucu çıktı

AYDIN (AA) - Aydın'da kovalamaca sonucu yakalanan ve içinde uyuşturucu bulunan otomobilin sürücüsü tutuklandı.Alınan bilgiye göre, Narkotik Suçlarla Mücadele...

AYDIN (AA) - Aydın'da kovalamaca sonucu yakalanan ve içinde uyuşturucu bulunan otomobilin sürücüsü tutuklandı.

Alınan bilgiye göre, Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Ilıcabaşı Mahallesi'nde durumundan şüphelendikleri bir otomobili durdurmak istedi.

Otomobilin "dur" ihtarına uymaması üzerine kovalamaca yaşandı.

Mahalle çıkışında durdurulan aracın sürücüsü M.O, gözaltına alındı.

Narkotik köpeği "Çayra" eşliğinde araçta yapılan aramada, 15 gram eroin, 10 gram metamfetamin ve 1 hassas terazi ele geçirildi.

İşlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen şüpheli, "uyuşturucu madde ticareti yapmak" suçundan tutuklandı.

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU