KOSKİ'den gazetemize ziyaret

KOSKİ Genel Müdürü Ahmet Sorgun ile Basın Halkla İlişkiler Müdürü Mehmet Akif Sarıkaya, gazetemizin ikinci kuruluş yıldönümü ve yeni binaya taşınması sebebiyle hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

Kısa samanda önemli mesafeler alan Memleket Gazetesini kutluyoruz diyen KOSKİ Genel Müdürü Ahmet Sorgun, “kalite ve başarının temelinde sistemli çalışma yatar. Sistemli olarak çalışan bütün birimler mutlaka başarıya ulaşır. Bu bağlamda kısa zamanda büyüyüp gelişen memleket gazetesini tebrik ediyorum. Başarılarının devamın diliyorum” dedi. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Gazetemiz İmtiyaz Sahibi Adem Alemdar ise, gerek Konya’nın yönetiminde söz sahibi olanlar gerekse halkımızın övgülerine mazhar olan memleket gazetesinin daha iyi yerlere gelmesi için daha fazla çalışacaklarını kaydetti.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?