KOSKİ ilçelere hizmete devam ediyor

KONYA (AA) - Konya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (KOSKİ) tarafından Hüyük ilçesine içme suyu ve yeni hat döşemesi yapıldı.Hüyük...

KONYA (AA) - Konya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (KOSKİ) tarafından Hüyük ilçesine içme suyu ve yeni hat döşemesi yapıldı.

Hüyük ilçesinin Kıreli ve Tolca Mahallelerine KOSKİ tarafından saniyede 15 litre akan içme suyu kazandırıldı.

Suyun çıktığı yerden 6 kilometrelik yeni su hattı ve 2 kilometre de elektrik hattı çekildiği bildirildi.

Suyun çıkarıldığı yerde, KOSKİ Beyşehir Derebucak Hüyük sorumlusu Ali Özdemir, Hüyük Belediye Başkanı Mehmet Şahin ve AK Parti Hüyük İlçe Başkanı Yüksel Taşkesen incelemelerde bulundu.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL