Mustafa VAROL S.S 78 Nolu Birleşen Servisçiler Kooperatif Başkanı Ömer Bayrakçı, Konya’da 300’ün üzerinde korsan servisin çalıştığını savundu. Emniyet yetkililerinin gerekli denetimleri yapmadığını ve korsan servislerin her geçen gün arttığını ileri süren Bayrakçı, “C plaka ile çalışan servis araçları ciddi anlamda sıkıntı yaşıyor. Derneğimize kayıtlı 740 servis aracının bulunmasına rağmen şehirde binin üzerinde servis bulunuyor. Aradaki 300 kişi vergi ödemeden kanunsuz olarak çalışıyor” dedi. Yıllık 12 bin YTL giderlerinin olduğunu belirten Bayrakçı, Emniyet’e, Maliye’ye ve Belediye’ye korsan servis araçlarıyla ilgili bilgi ve dilekçe vermelerine rağmen gerekli önlemlerin alınmadığından yakındı. Bayrakçı, Gerçek manada vergisini veren 100’ün üzerinde üyemiz, korsan servisçiler yüzünden iş yapamaz hale geldi. Biz buradan görevlilere çağrıda bulunuyoruz. Artık korsan servislere bir el atın” şeklinde konuştu. Binlerce öğrencinin can güvenliğinden sorumlu olduklarını hatırlatan Bayrakçı, “Korsan servisçilerin kullandıkları minibüsler eski olması nedeniyle trafikte tehlike saçıyor. Olası bir kazanın fatura ise layıkıyla hizmet veren servisçilere yıkılmak isteniyor. Bu durumdan son derece rahatsız oluyoruz. Gerçek manada ekmeğini servisçilikten kazanan üyelerimizin rahatlaması için korsan servislerin üzerine gidilmesi gerekir” ifadelerine yer verdi. |
Korsan servisler cirit atıyor
Konya’da 300’ün üzerinde korsan servisin trafikte kol gezdiğini ileri sürdü. Emniyetin gerekli tedbirleri almadığını ileri süren Birleşen Servisçiler Kooperatif Başkanı Ömer Bayrakçı’ya göre denetimler tam anlamıyla yapılmadığı için kors
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?