Koronavirüs vakalarının artışta olduğu Karaman'da merkeze bağlı bir köy karantinaya alındı

Karaman'da bir köy, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

Karaman Valiliği'nden yapılan açıklamada, merkeze bağlı Kalaba köyünde bazı vatandaşların Kovid-19 testinin pozitif çıktığı belirtildi.

İl Hıfzıssıhha Kurulunca, vatandaşların salgından korunması amacıyla köyün tamamında saat 07.00'den itibaren, ikinci bir değerlendirmeye kadar karantina uygulanması kararı alındığı bildirilen açıklamada, şunlar kaydedildi:

"Kovid-19 enfeksiyonunun yayılmasının engellenmesi ve toplum sağlığının korunması amacıyla köyün tüm giriş ve çıkış noktalarının sınırlandırılmasına, alınan kararlara uymayanlara idari para cezası ve konusu suç teşkil eden davranışlara ilişkin gerekli adli işlemlerin uygulanmasına karar verildi."

KARAMAN Haberleri

KMÜ'den Arazi İddialarına Sert Yanıt: Peşkeş Değil, Kamu Hizmeti
OVADA İLK HASAT
Karaman’da üçüncü kattan düşen kalıp ustası ağır yaralandı
ÇOK ACI OLAY! 3 ÇOCUK YAŞAMINI YİTİRDİ
Karaman'da vatandaş sokağa döküldü! Önce patlama sonra yangın