Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, olay yerinde gazetecilere yaptığı açıklamada, Büsan Sanayi'deki fabrikada çıkan yangının söndürüldüğünü, yangında can kaybı olmamasının kendilerini sevindirdiğini belirtti. Tahir Akyürek, ''Ciddi bir tehlike atlatıldı. İhbarı aldıktan sonra itfaiye ekiplerimiz 8 dakikada olaya müdahale etti. Yangın alanında kimyasal madde olmasına rağmen itfaiye erleri can güvenliklerini tehlikeye atarak yangına köpükle müdahale etmiştir. Bu yangın bize gösteriyor ki yeni tedbirlerin alınması gerekiyor'' dedi. Akyürek, fabrikanın sahibi Memiş Demir'e ''geçmiş olsun'' dileğinde bulundu. Demir ise fabrikada alkol aktarımı yapılırken yangının çıktığını belirterek, yangına müdahale eden herkese teşekkür etti.
Korkutan yangın söndürüldü!
Konya'nın merkez Karatay ilçesindeki bir ambalaj fabrikasında çıkan yangın söndürüldü.
POLİS-ADLİYE Haberleri
Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR