Kore Cumhuriyeti ile diplomatik ilişkilerin 60. yılı

Dostluk ve kardeşlik bağlarının güçlendirilmesi amacıyla başlatılan program kapsamında Türkiye'ye gelen Güney Kore heyeti, Efes Antik Kenti'ni gezdi

İZMİR (AA) - Kore Cumhuriyeti ve Türkiye arasındaki diplomatik ilişkilerin 60. yılı kapsamında düzenlenen "Anadolu Odise" etkinliğine katılan 27 kişilik Güney Kore heyeti, İzmir'in Selçuk ilçesini ziyaret etti.

İki ülke arasındaki dostluk ve kardeşlik bağlarının güçlendirilmesi amacıyla gerçekleştirilen etkinliğe katılan, aralarında akademisyen, konsolosluk çalışanı ve basın mensuplarının bulunduğu heyet, UNESCO Dünya Miras Listesi'nde yer alan Selçuk'taki Efes Antik Kenti ile Artemis Tapınağı'nı gezdi.

Gezi sonrası Efes Müzesine geçen heyete Selçuk Efes Müzesi Müdürü Cengiz Topal tarafından antik kent ve tarihi bileşenler hakkında brifing verildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL