Köpek Barınma Evi sahipsiz hayvanların yuvası oldu

KAYSERİ (AA) - Kayseri Büyükşehir Belediyesi, kurduğu Köpek Barınma Evi ile sahipsiz köpeklerin yuvası oldu. Belediyeden yapılan yazılı açıklamaya...

KAYSERİ (AA) - Kayseri Büyükşehir Belediyesi, kurduğu Köpek Barınma Evi ile sahipsiz köpeklerin yuvası oldu.

Belediyeden yapılan yazılı açıklamaya göre, Molu'da hizmet veren Köpek Barınma Evi, zaman zaman farklı gruplar tarafından da ziyaret ediliyor.

Barınma evi sayesinde sahipsiz köpeklere sıcak bir yuva sağlanırken, hayvanlarla ilgilenmek isteyenler için de kapıları açık tutuluyor.

Köpek Barınma Evi'ni ziyaret eden Snowsonics Kulübü üyeleri, 550 köpeğe yiyecek alarak "satın alma, sahiplen" mesajı verdi.

Kulüp üyeleri sahipsiz hayvanlara verilen hizmetten dolayı da yetkililere teşekkür etti.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL