Köpeği telef olan kadının gözyaşları

Adana'da bir kadın, otomobilin çarpması sonucu telef olan köpeğinin başında gözyaşı döktü

ADANA (AA) - Adana'da bir kadın, otomobilin çarpması sonucu telef olan "Badem" isimli köpeği için ağladı.

Nuran Hüsmen, merkez Seyhan ilçesi Cemalpaşa Mahallesi Fuzuli Caddesi'nde, "Badem" isimli cocker cinsi köpeğini gezintiye çıkardı. Yolun karşısına geçmek için yaya geçidinde bekleyen Hüsmen, tasmasından tutmasına rağmen ip uzadığı için yola aniden fırlayan köpeğine engel olamadı.

Bu sırada, Mustafa Karadağ'ın kullandığı 01 AVS 92 plakalı otomobilin çarptığı köpek telef oldu.

Yerde yatan köpeğini öpen ve gözyaşı döken Hüsmen, sürücüye tepki gösterdi.

Nuran Hüsmen'in şikayetçi olduğu sürücü, Yarbaşı Şehit Erdoğan Çıtak Polis Merkezi'nde ifade verdi.

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ