Küçükkendirci, yaptığı açıklamada, Sağlık Bakanlığı'nın Türkiye'de hamilelere adjuvansız aşı uygulaması yapılması kararı verdiğini anımsattı.
Aşının 7 Aralık'ta hamilelere uygulanmaya başlandığını belirten Küçükkendirci, şunları kaydetti:
''Aşı 10 dozluk flakonlarda olduğundan ve gün içinde tüketilmesi gerektiğinden, zayiatın önüne geçilmesi amacıyla müdürlüğümüzce aşıların bazı merkezlerde yapılmasına karar verilmiştir. Bu kapsamda, Konya il merkezinde sadece Dr. Faruk Sükan Doğum ve Çocuk Hastanesi'nde, ilçelerde ise merkez sağlık ocaklarında, hamilelere yönelik adjuvansız aşı uygulaması 7 Aralık itibariyle başlamıştır.''
Konya'ya 2 bin 770 doz adjuvansız aşı geldi
Konya Sağlık Müdürü Hasan Küçükkendirci, hamileler için Konya'ya 2 bin 770 doz adjuvansız aşı geldiğini ifade etti.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?