Konyaspor'dan kutlama

Torku Konyaspor Kulübü, 1 Kasım'dan zaferle çıkan Başbakan Ahmet Davutoğlu ve seçilen milletvekilllerini kutladı.

Kulüpten yapılan açıklamada şöyle denildi: "1 Kasım genel seçimlerinden başarıyla çıkan AK Parti Genel Başkanı, Başbakan ve Konya Milletvekilimiz Sayın Ahmet Davutoğlu'nu kutluyor; kendisi ile birlikte mecliste Konya’yı temsil edecek toplam 14 milletvekilimize Konya’mıza ve ülkemize hayırlı hizmetler verme yolunda şimdiden başarılar diliyoruz."

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR KARİYERİ TAMAMLANDI
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ