Paul-José M'Poku sosyal medya hesabından veda mesajı yayınladı
"Herkese selam. Konyaspor ile olan sözleşmemi haklı nedenle feshetme kararı aldığımı bilmenizi isterim. Teknik direktör İlan Palut'a, ekibine, doktoruma, ekibine ve tüm takım arkadaşlarıma gerçekten teşekkür etmek istiyorum. Ve geçen sezon birlikte geçirdiğimiz muhteşem sezon için tüm Konya taraftarına…Bir sonraki adıma odaklanalım. dedi
Konyaspor'da bir ayrılık daha! Mpoku ile yollar ayrıldı
Arabam.com Konyaspor'da son dönemlerde kadroda düşünülmeyen Paul-José M'Poku ile yollar ayrıldı
İlk yorum yazan siz olun
Spor Haberleri
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi