Konyaspor taktik çalıştı

16 Eylül Pazar günü Fenerbahçe’yi sezonun 5.hafta maçında konuk edecek Atiker Konyaspor, yaptığı taktik antrenmanla hazırlıklarına devam etti.

Kayacık Tesislerinde Teknik Direktör Rıza Çalımbay ve yardımcı antrenörler yönetiminde basına kapalı olarak gerçekleştirilen antrenman milli takımlardan dönen oyuncuların katılımıyla tam kadro olarak yapıldı. Isınma hareketleri ve 5’e 2 ile başlayan pas çalışması ile devam eden antrenman taktik çalışma ile sona erdi. 

 

 

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR KARİYERİ TAMAMLANDI
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ