Spor Toto Basketbol Ligi'nde üst üstte 6 yenilgi alan Torku Konyaspor Basketbol da kulüp başkan yardımcısı Kerem Öten, 86-69 kaybedilen Uşak Sportif maçının ardından açıklamalarda bulundu. Öten , "En kısa zamanda transfer yapılacak, bu takım da ayağa kalkacak kimsenin şüphesi olmasın. Biz ümitsizliğe kapılmadık kapılmayacağız. Konyaspor Basket bu ligde kalacak. Konya'yı,Konyaspor'u,Yeşil-Beyazı seven herkesi şimdiden bu sezonun kader maçlarından biri olan TED Ankara Kolejliler maçına çağırıyoruz. Her türlü olumsuzluğa imkansızlığa şanssızlığa rağmen bu sezon bu takım yine başaracak. Konya'nın yeri her platformda yükseklerde olmalı bu şehir bunu hak ediyor" dedi.
Konyaspor, ligde kalacak
Torku Konyaspor Basketbol Başkan Yardımcısı Kerem Öten, ligde kalacaklarını söyledi
Konyaspor Haberleri
KONYASPOR KARİYERİ TAMAMLANDI
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ