Konyaspor Kupayı istiyor

Torku Konyaspor basın sözcüsü Ahmet Baydar, her takım gibi Ziraat Türkiye Kupası'nı kazanmak istediklerini söyledi.

Baydar,  kupada kura çekiminin gerçekleştirildiğini ve grupların belli olduğunu anımsattı.

Torku Konyaspor'un G Grubu'nda yer aldığını belirten Baydar, "Grupta; İnegölspor, Etimesgut Belediyespor ve Kayserispor ile eşleştik. Tüm takımlara hayırlı olsun. İnşallah bizim de hedefimiz her takım gibi kupayı kazanmak" dedi.

Baydar, önceliklerinin her zaman lig olduğunu vurgulayarak, şöyle devam etti:

 "Her kulvarda adım adım ilerlemek istiyoruz. Ligde iyi durumdayız ve daha iyi olmak için çalışıyoruz. Önümüzde Kasımpaşa maçı var. Bu maça da kazanmak için çıkacağız. 3 puanı hanemize yazdırıp, rakiplerimizin kaybetmesini bekleyeceğiz."

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR KARİYERİ TAMAMLANDI
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ