Konya Bilim ve Sanat Merkezine öğrenci seçimi başvuruları başladı. 2009-2010 eğitim öğretim yılı içerisinde Bilim ve Sanat Merkezinde öğrenim görmek üzere alınacak öğrenciler resmi ve özel bütün okulların ikinci sınıflarında okuyan ve sınıf öğretmenleri tarafından aday gösterilen öğrenciler arasından seçilecek. İki aşamalı bir eleme sisteminden geçirilecek olan öğrencilerden başarılı olanlar Bilim ve Sanat Merkezinde destek ve proje geliştirme eğitimleri alacaklar. Bilim ve Sanat Merkezleri Milli Eğitim Bakanlığına bağlı olarak üstün zekalı ve özel yetenekli öğrencilerin okul dışı zamanlarda eğitim aldıkları kurumlar olarak faaliyet gösteriliyor. 2008 yılı Eylül ayı içerisinde danışman ataması yapılarak açılan Konya Bilim ve Sanat Merkezi ilk öğrenci seçimini 2008 ekim ve kasım ayı içerisinde yaparak Aralık ayında eğitime başladı. Halen 60’ın üzerinde üstün yetenekli/zekalı çocuk bu kurumda eğitim görmekte. Başvuru takvimi ile ilgili ayrıntılı bilgiler okullarda ve Konya Bilim ve Sanat Merkezinin www.konyabilsem.com adlı internet sayfasında bulunuyor. Konya Bilim ve Sanat Merkezinde bugün Selçuklu ilçesindeki ikinci sınıf öğretmenlerine öğrenci seçim süreci ve kriterleriyle ilgi bilgi verilecek. Salı günü ise Karatay ve Meram ilçelerindeki ilköğretim okullarındaki ikinci sınıf öğretmenlerine Konya Bilim ve Sanat Merkezi Müdürü Cüneyt Tüybek ve Müdür Yardımcısı Dr.Ahmet Kurnaz seminer verilecek.
Konya’nın üstün zekaları seçiliyor!
Konya Bilim ve Sanat Merkezine öğrenci seçimi başvuruları başladı.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?