Konya'nın toplu ulaşımında ilave seferler

Konya Büyükşehir Belediyesi, Kovid-19 tedbirleri kapsamında başlayan yeni normalleşme sürecinde toplu ulaşımdaki düzenlemeleri açıkladı

Konya Büyükşehir Belediyesi, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında başlayan yeni normalleşme sürecinde toplu ulaşımdaki düzenlemeleri bildirdi.

Belediyeden yapılan yazılı açıklamada, otobüslerdeki yolcu yoğunluklarının kontrol edilerek yoğunluğu artan otobüs hatlarına ilave seferler verildiği belirtildi.

Açıklamada, 8 Haziran Pazartesi gününden geçerli olacak yeni sefer saatlerine "atus.konya.bel.tr" adresinden ve mobil cihazlarda Konya uygulamasının Akıllı Ulaşım bölümünden ulaşılabileceği kaydedildi.

KONYA Haberleri

ÇİFTÇİNİN YÜZÜ GÜLDÜ
KİTAP KURTLARINA ÖDÜL
TÜRKİYE'NİN EN BÜYÜK NİLÜFER BAHÇESİ
KONYA'DA 135 NOKTADA ÇALIŞMA
ACIGÖL'DE YAZ KEYFİ BAŞLADI