Zaman Gazetesi'nin okur temsilcisine Konya'dan Halil Zenciroğlu'nun gönderdiği şikayet:
Böyle de bulmaca olmaz ki!
Zaman Gazetesi'nin bulmaca meraklılarından biri olarak haklı bir sitemimi aktarmak istiyorum.Bu sitemim,sanırım,utandığından ve cümle aleme rezil olma endişesinden dolayı size yazamayan pek çok okuyucunun duygularına da tercüman olacak. Efendim, Zaman'ın bulmaca soruları neden bu kadar zor? Bütün bilgi birikimimizi, genel kültürümüzü zorlayarak çözmeye çalıştığımız bulmacalardan boş kalan her kareyi yüzümüze çarpmak zorunda mısınız? Bizans döneminde yazılan ansiklopedilerin en kenar köşelerinden bulup buluşturup karşımıza "aha!" diye getirilen sorular da ne böyle? Bulmaca okuyucularına bu işkenceyi hazırlayanlara sadece "insaf" diyorum.