Konya'daki silahlı saldırı

Adliyeye sevk edilen 2 şüpheli tutuklandı

 Konya'da 2'si Suriye uyruklu 4 kişiyi av tüfeğiyle yaraladıkları gerekçesiyle gözaltına alınan 2 şüpheli, tutuklandı.

Emniyetteki işlemleri tamamlanan Abdülkadir S. (25) ve Mehmet S. (28), hastanede sağlık kontrolünden geçirildikten sonra adliyeye sevk edildi.

Savcılıkça ifadeleri alındıktan sonra nöbetçi mahkemeye çıkarılan zanlılar, tutuklandı.

Dün, merkez Karatay ilçesi Kerimdede Mahallesi'ne üç tekerlekli motosikletle gelen iki kişi, Avcılar Sokak'ta bulunanların üzerine rastgele av tüfeğiyle ateş açmış, saçmaların isabet ettiği Ömer (37) ve Nevzat Özgökmen (44) ile Suriye uyruklu Hamis El Süleyman (30) ve eşi Nehide Süleyman (35) yaralanmıştı.

Polisten kaçarken bir evin duvarına çarparak duran motosikletteki Abdülkadir S. ve Mehmet S. gözaltına alınmıştı.

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?