Konya'daki silahlı gasp zanlıları tutuklandı

Adliyeye sevk edilen 3 zanlı tutuklandı

- Konya'da akaryakıt istasyonu çalışanının 2 bin lirasının pompalı tüfekle gasbedilmesiyle ilgili gözaltına alınan 3 zanlı tutuklandı.

Savcılıkça ifadeleri alınan Ahmet K. (18), Mustafa Y. (21) ve Halil Y. (22), tutuklanma talebiyle mahkemeye sevk edildi.

Nöbetçi mahkeme, 3 zanlı hakkında da tutuklama kararı verdi.

Meram ilçesindeki akaryakıt istasyonuna 21 Eylül'de gelen maskeli iki kişi, ellerindeki pompalı tüfeklerle araçtan inerek istasyon çalışanı İsmail Başpınar'ın 2 bin lirasını gasbetmişti. İş yerinin güvenlik kamerası ve MOBESE görüntülerini inceleyen polis ekipleri, aracın plakasından yola çıkarak, dün 3 zanlıyı gözaltına almıştı.

AA

POLİS-ADLİYE Haberleri

ATSO Başkanı Ali Bahar Davasında Şok İddia: Eşim İtilmiş Olabilir
Markette başörtülü kadınlara kıyafetleri üzerinden sözlü taciz
Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı