Konya'daki karbonmonoksit zehirlenmesi

Evlerinde sobadan sızan gazdan zehirlenerek hayatını kaybeden anne, baba ve kızın cenazeleri toprağa verildi

KONYA (AA) - Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybeden anne, baba ve kızın cenazeleri defnedildi.

Merkez Karatay ilçesi Kerim Dede Mahallesi Avcılar Sokak'taki evlerinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybeden baba Ali (50), anne Sultan (45) ve kızları Rabia Sürer'in (16) cenazeleri, otopsinin ardından yakınlarına teslim edildi.

Hacıveyis Camisi'ne getirilen cenazeler, burada kılınan namazın ardından Üçler Mezarlığı'nda toprağa verildi.

Ali, eşi Sultan ve kızı Rabia Sürer, dün evlerinde ölü bulunmuş, yapılan incelemede sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirlenmişti.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu