Konya'daki gasp iddiası

Adliyeye sevk edilen 9 Suriye uyrukludan 8'i tutuklandı

KONYA (AA) - Konya'da 2 hafta içinde 6 kişinin para ve cep telefonlarının gasbedilmesi olayına karıştığı iddiasıyla gözaltına alınan ve adliyeye sevk edilen 9 Suriyeliden 8'i tutuklandı.

İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi ekiplerince gözaltına alınan 9 Suriyeli zanlı, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.

Savcılıkça ifadeleri alındıktan sonra nöbetçi mahkemeye çıkarılan 9 kişiden 8'i tutuklandı, biri serbest bırakıldı.

Kent merkezinde son 2 hafta içinde yaşanan gasp olaylarıyla ilgili soruşturma başlatan polis, 28 Aralık'ta 9 Suriye uyrukluyu gözaltına almıştı.

Zanlıların evlerindeki aramalarda, gasbedilen 6 cep telefonu ile olaylarda kullanılan bıçak ve pala ele geçirilmişti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL