Konya'daki evden altın hırsızlığı

Kulu ilçesinde bir evden 20 bin lira değerinde altın çalınmasıyla ilgili olaya karıştığı ileri sürülen 2 kişi gözaltına alındı

Kulu ilçesinde bir evden 20 bin lira değerinde altın çalınmasıyla ilgili olaya karıştığı ileri sürülen 2 kişi gözaltına alındı.

Karşıyaka Mahallesi'nde Mikail A'ya ait evden yaklaşık 20 bin lira değerindeki altın çalınmasıyla ilgili çalışmasını sürdüren polis, evin çevresindeki güvenlik kameralarını inceledi.

Yapılan araştırma sonucunda hırsızlık olaynı karıştığı belirlenen Suzan K. ve Fatma K, Kırıkkale'de yakalandı.

Polisteki işlemlerinin ardından Adliyeye sevk edilen zanlıardan Fatma K, tutuklandı. Suzan K. ise tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.

Kulu ilçesinde 20 Kasım'da meydana gelen olayda Mikail A'ya ait eve kimsenin olmadığı vakitte giriş kapısını zorlayarak giren hırsızlar, evde bulunan 20 bin lira değerindeki altınları çalmış, olayla ilgili soruşturma başlatılmıştı.

 

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu