Konya'da yüksekten düşme

Konya'nın Beyşehir ilçesinde, cam silerken düşen kişi yaralandı

KONYA (AA) - Beyşehir ilçesinde, cam silerken düşen kişi yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Ahmet İzmirli (25), Hacıarmağan Mahallesi'ndeki bir işhanındaki büronun camlarını silerken dengesini kaybederek yaklaşık 3 metre yükseklikten aşağıya düştü.

Beyşehir Devlet Hastanesi'ne kaldırılan yaralının hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu