Konya'da yüksekten düşen kişi yaralandı

Konya'da 2. kattaki evinin balkonundan düşen kişi hastaneye kaldırıldı

Meram ilçesi Abdülaziz Mahallesi Ragıppaşa Sokak'taki evinde tek başına yaşayan Mehmet Uğurlu (67), hava almak için balkona çıktı.

Bu sırada dengesini kaybeden Uğurlu, 2. kattaki evinin balkonundan toprak zemine düştü.

Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan Uğurlu'nun durumunun iyi olduğu öğrenildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

841 GÖZALTI VAR
Seferihisar Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürü tutuklandı
YENİ DİLENME METODU MU?
Isparta'da mutlu son adliyede bitti! 5 salona işlem
BİR CİNAYET OLAYI DAHA AYDINLATILDI