Meram ilçesi Abdülaziz Mahallesi Ragıppaşa Sokak'taki evinde tek başına yaşayan Mehmet Uğurlu (67), hava almak için balkona çıktı.
Bu sırada dengesini kaybeden Uğurlu, 2. kattaki evinin balkonundan toprak zemine düştü.
Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan Uğurlu'nun durumunun iyi olduğu öğrenildi.