Konya'da yaşlı kadın ağaçları ilaçlarken zehirlenip hayatını kaybetti

Konya’nın Kulu ilçesinde evlerinin bahçesinde bulunan ağaçları ilaçlarken zehirlenen 70 yaşındaki bir kadın, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.

Edinilen bilgiye göre, evlerinin bahçesinde bulunan ağaçları zararlı böceklerden ve kurtlardan korumak için ilaçlayan Şakire Filik (70), ilacın etkisinde kalarak fenalaştı. Yakınları tarafından çağrılan ambulansla zehirlenme şüphesiyle Kulu Devlet Hastanesi’ne kaldırılan yaşlı kadın, doktorların yaptığı tüm müdahaleye rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti. Yaşlı kadının cenazesi otopsi yapılmak üzere hastane morguna kaldırıldı.

Olayla ilgili jandarma tarafından soruşturma başlatıldığı bildirildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

ATSO Başkanı Ali Bahar Davasında Şok İddia: Eşim İtilmiş Olabilir
Markette başörtülü kadınlara kıyafetleri üzerinden sözlü taciz
Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı