Konya'da yangın

Meram ilçesinde bir iş yerinde çıkan yangın, itfaiye ekiplerince güçlükle söndürüldü

Konya'da bir iş yerinde çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle güçlükle söndürüldü.

Merkez Meram İlçesi Şükran Mahallesi Sahibi Ata Caddesindeki alçı ve dekorasyon malzemelerinin bulunduğu bir iş yerinde, henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Kısa sürede büyüyen alevler, iş yerinin büyük bölümünü etkisi altına aldı.

İhbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yoğun duman nedeniyle alevlere müdahale etmekte zorlandı.

Yaklaşık yarım saat süren çalışma sonrasında kontrol altına alınan yangının çıkış sebebinin belirlenmesine yönelik araştırmalar devam ediyor.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu