Konya'da yangın

Kullanılmayan binada çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin yaklaşık iki saat süren çalışması sonucu söndürülebildi

KONYA (AA) - Konya'da kullanılmayan bir binada çıkan yangın, itfaiye ekiplerince güçlükle söndürüldü.

Alınan bilgiye göre, merkez Karatay ilçesi Kerim Dede Mahallesi Yeniköy Sokakta bulunan kullanılmayan binada, henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.

Kısa sürede büyüyen alevler, binanın büyük bölümünü etkisi altına aldı.

İhbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri, alevlerin yakınlardaki evlere sıçramaması için büyük çaba harcadı.

Yangın, itfaiyenin yaklaşık iki saat süren çalışması sonucu güçlükle kontrol altına alınarak söndürüldü.

Yangının çıkış sebebinin belirlenmesine yönelik çalışmalar sürdürülüyor.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE