Konya'da virüsün girdiği son ilçe Derebucak'ın başkanı Ahmet Kısa kovide yakalandı!

Konya'nın Derebucak İlçe Belediye Başkanı Ahmet Kısa kovid-19 testinin pozitif çıktığını sosyal medya hesabından duyurdu

Konya'nın Derebucak İlçe Belediye Başkanı Ahmet Kısa, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Değerli hemşehrilerim yapılan muayeneler sonucunda Covid 19 testim 6 Eylül 2020 tarihi itibariyle pozitif çıkmıştır. 14 gün boyunca evde izole olacağım. Bu süreç içerisinde dualarınızı bekler, hepinize saygılar sunarım" ifadelerini kullandı.

Derebucak'ta uzun süre boyunca koronavirüs vakasına rastlanmamıştı.

KONYA Haberleri

ISPARTA'DAKİ KAZA KONYA'YI YASA BOĞDU
O CADDE YENİLENİYOR
KÖPÜRTE KÖPÜRTE YIKADILAR
KONYA'YA YENİ DÜZEN
Konya'nın Acı Kaybı: Şanzımancı Hacı Usta Hayatını Kaybetti