Konya Emniyet Müdürlüğü trafik ekipleri kent genelinde denetimlere devam ediyor.
Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekiplerinin yaptığı denetimlerde 829 sürücüye hız sınırı ihlalinden gerekli cezai işlemler uygulandı. Denetimlerde bin 234 sürücüye kırmızı ışık ihlali, 989 sürücüye cep telefonu ile konuşmak, 14 sürücüye fazla yolcu taşımak, 5 sürücüye alkollü araç kullanmaktan gerekli adli ve idari işlemler uygulandı. 53 araç ise trafikten men edildi.
Konya’da trafik denetimleri hız kesmiyor! 2071 sürücüye ceza uygulandı
Konya trafik ekiplerinin kent genelindeki denetimlerine 2071 sürücüye çeşitli ihlallerden ceza kesildi. 53 araç ise trafikten men edildi.
İlk yorum yazan siz olun
KONYA Haberleri
ÇİFTÇİNİN YÜZÜ GÜLDÜ
KİTAP KURTLARINA ÖDÜL
TÜRKİYE'NİN EN BÜYÜK NİLÜFER BAHÇESİ
KONYA'DA 135 NOKTADA ÇALIŞMA
ACIGÖL'DE YAZ KEYFİ BAŞLADI