Konya’da tefrişatı yapılan Ayşah anaokulu açıldı

Konya'da tefrişatı yapılan Selçuklu Ayşah Anaokulu düzenlenen törenle açıldı.

Konya Valisi Aydın Nezih Doğan, merkez Selçuklu ilçesindeki anaokulu açılış töreninde, sosyal sorumluluk projelerinin önemli olduğunu, vatandaşların bu konuda duyarlı olması gerektiğini bildirdi.

Doğan, anaokulunun yapımında desteği olan herkese teşekkür ettiğini kaydetti.

Daha sonra Doğan ve protokol üyeleri, Meram Rotary Kulübü tarafından tefrişi gerçekleştirilen Selçuklu Ayşah Anaokulu'nun açılışını gerçekleştirdi.

Programa çok sayıda davetli katıldı.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?