Konya'da şurup içen çocuk hastanelik oldu

Konya’nın Kulu ilçesinde mutfakta cam şişede bulunan ağrı kesici ve ateş düşürücü şurubun yarısından fazlasını içen 2 yaşındaki çocuk, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Edinilen bilgiye göre, 2 yaşındaki K.T., cam şişe içerisinde bulunan 120 miligramlık ağrı kesici ve ateş düşürücü şurubu alarak içmeye başladı. Bu sırada babası tarafından fark edilen ve şurubun yarısından fazlasını içen küçük çocuk, yakınlardaki 2 Nolu Sağlık Ocağına götürüldü. Buradaki müdahalenin ardından çağrılan ambulansla Kulu Devlet Hastanesi’ne kaldırılan küçük çocuk, yapılan ikinci müdahaleden sonra Konya’ya sevk edildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

ATSO Başkanı Ali Bahar Davasında Şok İddia: Eşim İtilmiş Olabilir
Markette başörtülü kadınlara kıyafetleri üzerinden sözlü taciz
Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı