Konya'da soba zehirlenmesi

Konya'da ablasını ziyarete gelen kız kardeşi, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybetti.

Konya'da ablasını ziyarete gelen kız kardeşi, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybetti.
Olay, Karakulak Mahallesi Büyükkumköprü Caddesi No 108'de meydana geldi. Bozkır'da ikamet eden Hüray Beler (30), Konya'da oturan ablası Halime Öztaş'ı ziyarete geldi. Gece yatıya kalan genç kızın sabah uyanmaması üzerine odaya giren ablası, kardeşinin cansız bedeniyle karşılaştı. Halime Öztaş sinir krizi geçirirken, olay yerine gelen polis ekiplerinin incelemesinin ardından Cumhuriyet Savcısı evde inceleme yaptı. Savcının incelemesinde Beler'in sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldüğünü belirlenerek, cenaze aileye teslim edildi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?